• Monday, March 20, 2006
    FTP Server en Cliënt
    Het woord FTP staat voor File Transfer Protoco.
    FTP servers zullen je laten downloaden (bestanden ontvangen van de server) en laten uploaden (bestanden zenden naar de server) van de server wat zeer gemakkelijk is (als je permissie hebt om het te doen).
    Je bladert hetzelfde door een remote FTP site als door je eigen computer's bestanden en mappen (natuurlijk, heb je niet alle bestanden gelezen en/of geschreven op het systeem, en sommige bestanden kan je niet eens zien).
    Oke je hebt verschillende Cliënts bijvoorbeeld FlashFXP , Bulletproof FTP Cliënt , SmartFTP , FTPCommander enz enz echter omdat ik zelf tevreden over FlashFXP ben zal ik hier een kleine uitleg over gegeven.
    Dit geld ook voor FTP Servers , Bulletproof FTP Server , Serv-U , BlackMoon , Cerberus FTP Server enz enz en ik ga hier uitleg geven over Bulletproof FTP Server.

    Je kunt de beide programma's hier downloaden
    FlashFXP
    BulletProof FTP Server
    BulletProof FTP Server Configureren
    posted by Tony Ramos @ 8:22 AM  
    0 Comments:
    Post a Comment
    << Home
     

    ===================== =====================

    =====================
    =====================
    =====================
    ==================== ====================

    This Day in History

    ====================== ===================
     
    About Me

    Name: Tony Ramos
    Home: Purmerend, NH, Netherlands
    About Me:
    See my complete profile
    Google
    Web Tony's Place

    Schrijf je in voor dit Blog


    Powered by FeedBlitz

    Cont@ct Me
    Previous Post
    Archives
    ########
  • Mijn Bladwijzers!!!
  • Designed by Tony